Pristatymas, atsiėmimas, grąžinimas, keitimas

Šiuo metu mūsų elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes pristatome šiais būdais:

  • Lietuvoje: į pageidaujamą „LP Express“ paštomatą (kai užsakymo suma viršija 30 € – nemokamai);
  • Užsienyje: registruota pašto siunta;
  • Tai pat prekes nemokamai galima atsiimti mūsų biure Labdarių g. 7 (atvykimą iš anksto suderinus telefonu 8 646 18 315).

Taip pat daugelį prekių galite įsigyti vietoje Labdarių g. 7. Dėmesio! Biure būname ne visada, todėl atvykimą būtina suderinti iš anksto telefonu 8 646 18 315.

Grąžinimas, keitimas

Kreiptis dėl prekės (knygos) grąžinimo ar keitimo turite per 14 dienų nuo prekės knygos įsigijimo datos (nurodytos ant sąskaitos faktūros). Jeigu nuo jūsų pirkimo praėjo 14 dienų, deja, mes negalime jums pasiūlyti pinigų grąžinimo ar keitimo. Norint grąžinti ar pakeisti prekę, rašykite mums el. adresu info[eta]gatvesgyvos.lt

Jeigu grąžinate nekokybiškas prekes (pvz., knygą pažeistu viršeliu), siuntimo išlaidas apmokėsime mes. Jeigu grąžinate kokybiškas prekes jų originalioje pakuotėje, siuntos išlaidas apmoka pirkėjas. Kai kurių prekių grąžinti ar pakeisti negalima: dovanų kuponai, elektroninės knygos, elektroniniai orientacinio žaidimo bilietai.

Kai jūsų grąžinta prekė bus gauta ir apžiūrėta, atsiųsime jums el. laišką, kuriame pranešime, kad grąžinamą prekę gavome. Taip pat laišku informuosime jus apie grąžinimo patvirtinimą ar atmetimą.
Jeigu grąžinimas patvirtintas, į jūsų kreditinę sąskaitą pinigai bus grąžinti per vieną savaitę.

Knygas keičiame tik tuo atveju, jeigu jos buvo gautos brokuotos ar pažeistos. Jeigu jūs norite brokuotą prekę pakeisti ta pačia preke, atsiųskite mums el. laišką adresu info[eta]gatvesgyvos.lt

Ginčai, susiję su prekių pirkimu-pardavimu gatvesgyvos.lt parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Jei manote, kad Jūsų, kaip vartotojo, teisės buvo pažeistos, per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos susisiekite su mumis el. paštu info[eta]gatvesgyvos.lt ir mes pasistengsime kuo greičiau (ne vėliau kaip per 14 dienų) išspręsti kilusias problemas.

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymus ar skundus dėl gatvesgyvos.lt parduotuvėje įsigytos prekės pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.