fbpx

Karantinas – idealus laikotarpis susipažinti su mūsų gido Alberto Kazlausko išleistomis knygomis (jei to padaryti anksčiau dar neteko). Šie leidiniai ne tik iliustruotai ir įdomiai perteikia Vilniaus rajonų istoriją, bet ir kviečia pasivaikščioti knygoje sudarytais maršrutais savarankiškai, be gido palydos. Galite būti tikri, kad joje...

„Gatvės gyvos vaikams“ ir toliau savaitgaliais kviečia šeimas neužsisėdėti namie ir leistis į senamiesčio tyrinėjimus orientaciniuose žaidimuose. Saugiai, po atviru dangumi, tik su savo artimiausia šeima. Kaip pastebėjo praėjusio savaitgalio žaidėjai - šiuo metu senamiestis kiek kitoks, ištuštėjusios gatvelės dar magiškesnės, o erdvės tikrai pakanka visiems! Tad...

Šios Kalėdos bus kitokios, tačiau nebūtinai mažiau kūrybiškos! Savo kalėdines ekskursijas perkeliame į žaismingą nuotolinę Kalėdų istorijos edukaciją. Saugiai likdami savo klasėje ar namie vaikai nuotoliniu būdu susitiks su kūrybiška Kalėdų gide ir kartu leisis į kelionę po šios ypatingos šventės istorijos paslaptis. 🎄Kas išrado Kalėdų...

Kaip numalšinti žinių, kelionių, pramogų troškulį karantino sąlygomis? Atsakymas – tapti vienvaldžiais muziejaus šeimininkais! Taip, mes savo lankytojams siūlome tokią prabangą. Jei dar nežinojote – kviečiame aplankyti mūsų Šaltojo karo slėptuvę „Atrask pats“ būdu – pirkdami bilietą rezervuojate 1,5 val. laiką tik sau/savo artimiesiems ir saugiai...

Rudens atostogų metu kviečiame šeimas keletą valandų paleisti kartu su vaikais gryname ore, vaikštinėjant senamiestyje ir tyrinėjant savo miesto istorijos paslaptis. Privačioms šeimos ekskursijoms spalio 24 d. - lapkričio 1d. taikome nuolaidas! Valandos ekskursija tik Jūsų šeimai su patyrusiu gidu kainuos 50 eur (vietoje 60),...

Rudens atostogų metu stovyklautojai leisis į paveldo lobių paieškas ir tyrinės į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą įtrauktas Lietuvos paveldo vertybes! Kokios išskirtinės edukacijos šį kartą laukia „Gatvės gyvos vaikams“ rudens stovyklos dalyvių? Istorinių Kurėnų vėtrungių dirbtuvėlės Kuršininkų – smėlio ir vandenų krašto gyventojų kasdienybę geriau suprasime istorinių Kurėnų vėtrungių...

Pristatome naujieną – orientacinį žaidimą istoriniuose Naujamiesčio pramonės kvartaluose! Tai intelektuali apie 2 val. trukmės pramoga, kurios metu galėsite pasitikrinti savo orientavimosi aplinkoje gebėjimus, atrasti išlikusius originalius istorinius artefaktus, sužinoti apie juos intriguojančių detalių ir, žinoma, atlikti įdomias užduotis! Beje, šiai pramogai nereikalingi jokie išmanieji...

Rudens atostogų metu kviečiame vaikus leistis į paveldo lobių paieškas ir kartu tyrinėti į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą įtrauktas Lietuvos paveldo vertybes! Stovykloje „Paveldo lobių ieškotojas“ vaikai: [icon name="search" class="" unprefixed_class=""] per gyvas patirtis – ekskursijų, kūrybiškų edukacijų, žaidimų metu - susipažins su keturiomis į Pasaulio paveldo...

Ką tik paskelbėme šviežią Šaltojo karo slėptuvės lankymo grafiką spaliui. Turime kelias naujienas: Kelias ekskursijas rengsime savaitgaliais tam, kad sudalyvauti turėtų progą ir miesto svečiai. Žinoma, liks ir ekskursijos darbo dienų vakarais.Bilietai į grupines ekskursijas su gidu (lietuvių k.): https://tickets.paysera.com/lt/event/ekskursija-saltojo-karo-sleptuveje-bunkeryje-9a7d-Spalio 11 d. surengsime pirmąją grupinę ekskursiją...

Rudeniškomis spalvomis nusidažiusios kalvos, Puškinų palikimas, painios gatvės, puikios panoramos, paslaptingas Kaukysos upelis, aplinkui besitrinantys katinai, lojantys šunys bei giedantys gaidžiai – visa tai yra modernios urbanizacijos menkai paliestuose Markučiuose. „Gatvės gyvos“ su malonumu kviečia Jus pasivaikščioti šiame jaukiame Vilniaus kampelyje bei pajusti, kokia ramia vaga...