Dažnai užduodami klausimai (DUK)

Kada numatoma artimiausia ekskursija?

Paprastai būsimas ekskursijas skelbiame 1–2 savaites prieš joms įvykstant, o išankstinio tvarkaraščio mėnesiui ar dar ilgesniam terminui į priekį neturime. Ar esamuoju laiku yra suplanuotų ekskursijų, visada galite pasitikrinti mūsų interneto svetainės pradiniame puslapyje arba „Facebook“ paskyros skiltyje „Events“ („Įvykiai“). Jeigu ten nėra nieko numatyta, sekite „Gatvės gyvos“ naujienų srautą ir laukite jų paskelbimo. Taip pat rekomenduojame užsiprenumeruoti mūsų naujienlaiškį.

Jeigu Jums reikia ekskursijos konkrečiai datai, visada ją galite užsisakyti savo kolektyvui privačiai.

Nespėjau sudalyvauti ekskursijoje „X“. Ar šis maršrutas dar bus kartojamas?

Daugelį maršrutų laikui bėgant pakartojame (maždaug metų laikotarpyje), tačiau išankstinio tvarkaraščio neturime ir atsižvelgiame į esamas aplinkybes.

Nusipirkau bilietą į ekskursiją, tačiau mano planai pasikeitė ir dalyvauti nebegaliu. Ar galiu susigrąžinti pinigus?

Bilietų grąžinimo taisykles rasite šiame puslapyje.

Ką daryti, jei ekskursijos data ir laikas man netinkami, nenoriu dalyvauti viešame pasivaikščiojime arba ėjimo tempas bei krūvis man yra per didelis?

Pageidaujantys privataus pasivaikščiojimo jį gali užsisakyti atskirai. Datą, maršrutą ir kainą galima suderinti el. paštu info(eta)gatvesgyvos.lt arba telefonu +370 684 59 818.

Kokia kalba vedamos ekskursijos?

Pagrindinė mūsų paslaugų kalba – lietuvių. Dalis ekskursijų gali būti vedamos anglų, rusų, lenkų, prancūzų, ispanų kalbomis.

Ar į ekskursiją galima atsivesti šunį (ar kitą naminį gyvūną)?

Į lauko ekskursijas šunų bei kitų gyvūnų atsivesti nedraudžiame, tačiau jų šeimininkai privalo užtikrinti, jog augintiniai netrikdys pasakojimo lojimu ar kitu nepageidautinu elgesiu.